måndag 12 januari 2009

Nytt inlägg...dröjer lite till...

Igår var jag uppe alltför sent, och skrev mitt nästa blogginlägg mitt i natten. För att ingen skulle störas skrev jag för hand i min vackra röda anteckningsbok, inne på toaletten.

Idag skulle jag skriva in allt här och pynta med foton jag tagit. Men vår kamerasladd står ingenstans att finna, så hur ska jag få över de tillhörande illustrationerna till datorn?!?!

Svordomar!!!

Till min tröst vet jag att detta även händer andra. Tyvärr äger ingen av oss något gitarr fodral vi kan leta i. Så, Malin, om du har kvar minneskortläsaren, så är jag numera intresserad!

Nåväl, vi fortsätter leta här hemma. I värsta fall får jag vänta med inlägget i fråga och satsa på annat jag kan illustrera från Wikipedia istället.

PS: Testpublik sökes! Hör av er om ni är/känner barn och unga i åldern 9-15 år som är intresserade av att läsa en barnfaktabok och kan kommentera läsningen efteråt!

Inga kommentarer: