måndag 9 februari 2009

En ljusglimt i mörkret

Håller fortfarande på att kämpa med mitt blivande jobb. Mycket har ordnat sig, annat har varit djävulskt jobbigt. Lite kamp återstår, men äntligen ser det ut som om vi når resultat.

En ljusglimt i det annars totala mörkret, var i lördags, då jag och Mr Emerson hängde på när våra vänner spelade in film. De har ett nytt projekt, som går ut på att skriva, spela in, klippa och lägga upp en film på en och samma dag, varannan lördag. Så jag tömde hela min överarbetade hjärna och hade bara filmprojektet i huvudet under åtta timmar, och lite till. Jag gjorde min stora insats i manusarbetet, medan Mr Emerson regisserade. Vi är alla extremt nöjda med resultatet:



I was part of this! My lovely friends have a new project: writing, filming, producing and uploading a short film on the same day. They do this every second Saturday, and this Saturday we joined them. We really had a blast! This film has subtitles in English, just activate them in the right corner and watch!

Inga kommentarer: